Головна » Файли » Класоводу » Виховна робота

Тренінг "Мистецтво стосунків у класі"
[ Викачати з сервера (46.0 Kb) ] 04.12.2014, 10:05
МЕТА: навчити вмінню здійснювати адекватну самооцінку; розвивати навички ефективного спілкування з однокласниками; виховувати взаємоповагу та взаєморозуміння. Обладнання і матеріали: папір, фломастери, маркери. Що підготувати заздалегідь: картки із буквами для роботи в групах, афоризми про дружбу, рекомендації. «Щастя - це коли тебе розуміють Хід тренінгу Стартові завдання. 1. Привітати учнів, назвати тему тренінгу. 2. Вправа «Представлення однокласника». Вчитель представляє першого учасника і пропонує класу розповісти все, що вони про нього знають ( не дозволяється висловлювати критичні і недоброзичливі описи). Коли всі все розповіли про учасника, йому надається слово для доповнень чи виправлень. Далі слово надається наступному по колу учневі. 3. Вступне слово вчителя: «Спілкування між людьми передбачає, що вони вміють співпереживати й співчувати одне одному. Дружнє спілкування позитивно впливає на здоров'я. Той, хто має друзів, легше долає життєві труднощі, успішніше перемагає психологічні проблеми, що постають пере ним. Норми та правила, якими керуються люди в дружніх взаєминах, - це рівність, повага, уміння зрозуміти, готовність прийти на допомогу, довіра, відда 4. Руханка «Зберемося разом». Завдання: • Об'єднатися у дві групи (хлопці, дівчата). • Вишикуватися в ряд відповідно до алфавіту за першою літерою імені. • Вишикуватися в ряд відповідно до алфавіту за першою літерою прізвища. 5. Вправа «Інтерв'ю». У кожного учні класу всі бажаючи по черзі беруть інтерв'ю, ставлячи такі запитання: - Який колір улюблений? - Які якості найбільше цінуються в людях? - Які плани на майбутнє? - Які книги більше подобаються? 6. Руханка «Струмочок» і поділ на дві команди. 7. Вправа «Міміка й жести». Учням пропонується згадати відомі прислів'я і приказки, після чого по одному представнику з кожної команди демонстру- ють за допомогою міміки й жестів прислів'я або приказку, а решта школя рів повинні відгадати їх. 8. Вправа «Друкарська машинка». Усім учасникам роздаються літери і розді- лові знаки. Командам треба скласти (на швидкість) приказку «Порада - не зрада». 9. Слово вчителя: «Можна назвати деякі правила дружби. Наприклад, такі: Допомагайте другові: якщо ви вмієте щось робити, навчіть і його, якщо друг потрапив у біду, допоможіть йому, чим можете. Поділіться з друзями: якщо у вас є цікаві іграшки, книги, поділіться з іншими дітьми, з тими, у кого їх немає. Грайте й працюйте з друзями так, щоб не брати собі все найкраще. Зупиніть друга, якщо він робить щось погане. Якщо друг у чомусь неправий, скажіть йому про це. Не сваріться з друзями; намагайтесь працювати й гратися з ними дружно, не сперечайтеся через дурниці; не зазнавайтеся, якщо у вас щось добре виходить; не заздріть друзям — слід радіти їхнім успіхам; якщо ви вчинили погано, то не соромтеся зізнатися й вибачитись. Умійте прийняти допомогу, пораду й зауваження від інших дітей». 10. Робота в групах. Об'єднати учнів у дві групи (хлопці, дівчата). Скласти портрет сучасної дівчини (хлопця).Якими ви хотіли б їх бачити ( можна намалювати та описати словами). Презентації груп. 11. Підсумкові завдання. Прочитати рекомендації «Мистецтво взаємостосунків у класі». У школі тримайся як рівноправний член учнівського колективу. Не принижуй себе і не будь зарозумілим з оточуючими: те й друге врешті-решт викличе у тебе докори сумління. Навчайся впливати на людей, своїх однолітків впевненим, спокійним поглядом. Засвоюй доброзичливу манеру триматися з достоїнством. Ніколи не показуй, що у тебе поганий настрій, що ти роздратований або чимось пригнічений. Не сперечайся і не нав'язуй своєї думки: тоді її будуть цінувати більше. Не обманюй (не лукав), якщо хочеш мати довіру у людей. Будь завжди ввічливим, намагайся робити людям добро і невеликі послуги. Звертайся до інших тільки по імені. Зрозумій, погодься, підтримай кожного. Будь толерантним (терпимим) до інших. 12. Завершення тренінгу. Узятись за руки і разом сказати : «Один - за всіх, і всі - за одного!»
Категорія: Виховна робота | Додав: innok
Переглядів: 971 | Завантажень: 69 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: